Så kan det också gå

Ja, jag hade med mig en inköpslista. Och en karta över mässområdet med färgmarkeringar över vilka utställare som hade vad (mönster, tyg, garn osv).

Jao…

Listan –

  • Teddytyg (till hundens nya säng)
  • Bi-stretch satin
  • Dragkedjor
  • Tovull
  • Virknålar
  • Knappar

Och här är vad jag kom hem med –

wpf_151049

  •  Jerseytyg, två olika varianter
  • Mönster
  • Bomullstyg
  • Tovull
  • Mudd
  • Örhängen…

örhängen
Större bild på örhängena… Jag älskar glitter! 😀

Nåja, det blev ju hälften så dyrt i alla fall haha! Och då har jag räknat in parkeringskostnaden på 120 spänn. Dyrt att parkera tre timmar…

Hoppas ni har en underbar helg! Tjaba!

Kommentarer till: "Så kan det också gå" (2)

  1. Jag hävdar bestämt att allt som glittrar gör livet värt att leva. (Punkt)

Kommentera

