Retsticka

När jag läste Singelbloggs senaste inlägg så kunde jag inte låta bli att småle… jag gör nämligen i princip likadant med ett gäng män här på jobbet. Tycker det är askul att retas eftersom jag vet att jag är ”safe” så att säga. Det kommer aldrig hända något med någon av de jag utsätter de här tricken för. De är upptagna allihop. En av de har visserligen gjort klart att han minsann skiter i sin respektive om han skulle få chansen med mig så honom visar jag inget för längre.

Igår till exempel ”råkade” jag visa överkanten på mina svarta spetstrosor för en av kollegorna vilket resulterade i att han snubblade till haha! Jag satt ner och ni vet ju hur jeans är konstruerade… med en jädras foderlucka bak haha! Så det behövs inte mycket för att det ska bli ”full insyn” i princip, bara skjuta ut röven lite, så när han gick förbi bakom min stol… hähä!

Som sagt, tycker det är askul och det boostar min ”damn vad snygg jag är”-känsla. Somliga anser att det är moraliskt fel att göra så inför upptagna karlar, men fuck it, jag är singel och gör som jag vill. Hade jag däremot haft ett förhållande hade jag varit mer försiktig med vad jag visade upp.

Gör ni sånt? Rekommenderar att ni läser Singelbloggs inlägg också, det är fullständigt genialiskt! 🙂

screen-shot-2014-04-17-at-8-18-28-pm-1

Kommentarer till: "Retsticka" (9)

  1. Haha, kul att se hur många som gör liknande manövrer! Jag är högst osäker på hur graciös jag är i mina krumbukter, men det slår väl att börja torrjucka mot karlns ben (som är det jag egentligen vill göra). 😉

    • Hahaha! Ja, ibland får jag verkligen kämpa för att stå emot impulsen att trycka upp karln mot en vägg och tvångshångla honom haha! 😀

  2. Haha du är rolig!

    Naää sådär har jag nog aldrig gjort – tror jag. Inte som singel. Däremot kan jag göra det mot min man när vi är bland folk…

  3. Hallo, hittade tillbaka, tappat bort dig..

  4. Tragiskt. Skaffa dig ett bra självförtroende istället för att försöka fylla hålet i det genom att få en reaktion hos upptagna kollegor. Och hur uppfattas du som person som sitter och anspelar på sex/inte kan klä på dig ordentligt så du visar halva rumpan? Nej, sånna fasoner la man bakom sig som 14-åring.

  5. […] Var helt klart den här (på inlägget ”Retsticka”)- […]

Kommentera

