Det är mycket nu…

..men jag har i alla fall köpt alla julklappar! 😀

Brorsan har fortfarande inte gett mig några direktiv för vad han önskar sig så han får det han får haha! Undra om jag ska köpa ett 10-pack tubsockor åt honom också…

Känner mig stressad. Känner mig förbisedd. Känner mig lite förbannad.

Jaja, det går över det med.

Jag är sån. Känner mycket. 🙂

På min att-göra-lista:

  • Sy klänningen
  • Byta däck
  • Tvätta bilen
  • Boka tid hos PT (måste byta nämligen)
  • Sätta ihop ett helt nytt föredrag eftersom chefen bestämde att jag inte fick prata om det jag ville prata om

Alltså, byta däck och tvätta bilen betalar jag ju någon att göra men det gäller ju liksom att få in däcken i bilen först, så jag kan få de bytta… Sy klänningen kommer ju ta en hel helg (många sömmar är det…) och boka tid med PT tar väl inte så lång tid (förutom att de vill träffa en på plats för ett inledande samtal först).

Det som kommer ta tid är föredraget. Det har jag fyra veckor på mig att fixa. Vill ju helst ha det jätteklart så jag kan fokusera på att lära mig det i princip utantill så jag kan stå där och vara trygg i det jag säger. Slipper nog mycket darr på rösten och svettningar på så vis också haha!

Näe, dags att jobba lite igen.

Är ni också klara med julklapparna eller är jag tidig?

stressball

Kommentarer till: "Det är mycket nu…" (4)

  1. Jag önskar att jag var färdig med julklappar, det är på planeringsstadiet just nu då jag funderar och tjatar på närstående att önska sig något!

    • Det är det värsta, när man får tjata på folk om vad de vill ha i julklapp.
      Men igår hittade jag massor av saker så jag har till och med en födelsedagspresent fixad till svägerskan (som fyller år i juni haha!)

  2. Nemos matte sa:

    Här ska det liggas lågt med julklappar i år och det känns skönt. En stressfaktor mindre. 🙂 Att ha alla julklappar klara i början av november är inte illa!

    Hoppas – och tror! – att föredraget kommer att gå bra!

    (Härlig bild… 😀 )

    • Fick svar från lillebroren idag om vad han vill ha i julklapp. Det var inte tubsockor… hmmm… 😛
      Jag brukar vara tidig med julklappar, helst innan första advent så jag kan njuta ordentligt av julmyset!

      Har knappt ens börjat med föredraget men jag har ju fortfarande lite tid på mig 🙂 Tack!

Kommentera

