Skillnad på ska och bör

Eller ja, det kanske blev fel det där.

Ska göra och bör göra är ju … äh… vaffan..!? Har inte sovit ordentligt några nätter nu så hjärndimman ligger tät i skallen tyvärr haha!

Möjligt att det inte är helt optimalt eftersom jag ska träffa min nya PT idag. Kommer framstå som en virrpanna. Såvida jag inte kommer ihåg att tala om för henne hur min kropp och hjärna korrelerar med varandra vid sömnbrist. 🙂

Jag vet inte riktigt vad jag… eller äh, kan ni inte bara bortse från den märkliga rubriken?

Bra.

Eh?

En sak jag i alla fall BÖR göra, är sätta igång att arbeta med mitt föredrag.

En annan sak jag BÖR göra, är… hmm… jag har visst inte så mycket att göra. Vilken tur!

Eller jo! Jag BÖR verkligen sätta fart att sy ihop min klänning. I helgen. Jepp. Det SKA jag. 😉

Idag är jag galet taggad inför mitt gymbesök och önskar att klockan var dags redan!

Har ni nåt särskilt att se fram emot idag?

coffee

Bara en parentes – (Satan i helvetet vad kollegan har snygg häck! 😀 ❤ )

Kommentarer till: "Skillnad på ska och bör" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Nope, inget särskilt att se fram emot just nu! Men det är rätt okej ändå. 🙂

    Grattis till snygghäckad kollega. 😉

  2. Haha, bra att det finns kollegor med fina bakdelar som muntrar upp även sämre dagar!

Kommentera

