Foten i backen

Ja. Jag fick nog. Det räcker nu.

I flera månader har jag varit tvungen att stressa runt för lämna över jobb till en kollega på eftermiddagarna. En kollega som varenda gång gör sig osynlig och helt enkelt inte respekterar mig och min tid (eller tar sitt ansvar).

Igår fick jag nog och sa till en chef att det räcker nu. Jag tänker inte fortsätta ha det så här. Fick till svar att hen skulle prata med kollegan om det inte blir bättring så kommer förändring i arbetsfördelning att ske.

Mmm, det tror jag vad jag vill på. Men jag ska alltså behöva stå ut ”lite till” innan det händer nåt.

Har ont i magen, sover dåligt, är stressad och skulle helst av allt vilja….

punch

Men så kommer jag på att…

jailtime

Nytt pass med min nya PT idag. Skitkul! Det kanske är inbillning men jag tycker mig se resultat redan. Eller alltså, jag har ju hållit på ett tag men hon sa att jag ju aldrig kommer bli starkare om jag inte lyfter tyngre och det har hon ju rätt i. Så hon la på dubbelt så mycket vikt som jag haft innan (hemma) och jag klarade det! 😀

Har fortfarande lite träningsvärk sen i tisdags men men, det går över. Synd att jag känner mig så galet stressad bara… skulle vilja träna mer nämligen men stressen äter upp min energi 😦

Jaja, shit the same, nu är det bara 5 och en halv vecka kvar till julledigheten whooooooo!! 😀

Kommentarer till: "Foten i backen" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Låter rätt värdelöst med kollegor som inte tar sitt ansvar! Låter desto roligare med träningen. 🙂

    • Ja, jag blir lite lätt aggressiv av den där typen! 😦

      Träningen är superkul! Stenhårt pass igår och jag har bokat in ytterligare ett nästa vecka 😀

  2. Det är en så skön känsla när man kan öka vikten eller springa längre eller göra en till av vad-det-nu-är. Låter toppen att köra medpt som pushar lite extra!

    • Igår ökade hon på med tjugo kilo till på vissa maskiner! :O Så 55 kg på t ex benpress..! Det kändes efteråt kan jag säga haha!
      Ja, hon är skitbra 😀

Kommentera

