Det gör ont!

Igår hade jag datorfri dag. Mest för att jag hade så satans ont att jag hade svårt att göra annat än ligga och kvida. Jag hade ett sjukt kul träningspass med min PT men de där balansövningarna var inte bra för min överrörliga rygg (än). Har haft riktigt smärtsamma spasmer i ena flanken, så ont att jag knäar av smärta och svettas… Ska försöka ta mig till gymmet imorgon ändå 🙂

Sen fick jag ont i hjärtat av tragedin i Paris och att människor världen över straffas med döden trots att de är oskyldiga.

Satt och tittade på nyheterna och kände mig bara tom. Det är så meningslöst! Det behövs en riktigt stark ledare nu, som kan sätta ner foten och utrota det onda som skapar så mycket tragedi!

Hoppas ni har en bra helg trots allt! ❤

Kommentarer till: "Det gör ont!" (6)

  1. Nemos matte sa:

    Händelserna i Paris får en att inse vilken skyddad liten vrå av världen man bor i… :/

    Du kanske skulle ta det lite lugnare på gymmet..? 😉

    • Verkligen! Blir lite oroad av att terroristerna meddelade att de tänker turnera genom Europa… men men, ingen idé att måla fan på väggen i förväg.

      Haha! Ja, jag ska säga det till henne på torsdag när vi träffas, de där balansövningarna var ingen hit för min rygg. Ska ta det lite lugnt imorgon haha! 😀

  2. Men fy bubblan… Vår helt sömnlösa natt känns plötsligt som mindre gnäll-befogad!

    Kram

    • Ja, jag hade lite svårt att sova inatt… Ett fenomen som kallas painsomnia, när man inte kan sova för att det gör så ont.
      Å andra sidan får jag väl skylla mig själv lite eftersom jag fegade och bara tog en Citodon, trots att jag får ta två 🙂

      Kram!

      • Fyfan 😓 Hoppas på em bättre dag!

        Kram

      • Har sagt till chefen att jag får se hur länge jag orkar idag.
        Först började han ”skämta” och sa att ”Det är bara träningsvärk, stå ut, jag tog minsann ingen Citodon när jag drog ut min visdomstand höhöhö!”
        Sen såg han min blick och kom på sig själv… ”Men… eh.. jag känner ju till din sjukdom, så det är bara säga till om du måste gå.. så klart” 🙂

        Än så länge är det ganska okej. Får se hur länge jag står ut.

        Kram!

Kommentera

