Fågel Fenix

Ja, jag känner mig lite så ibland. Nedbruten, gammal och svag och sen ung, frisk och stark!

Har ju mått pest de senaste dagarna på grund av smärtorna men idag börjar det kännas bättre så jag ska ta en tur till gymmet, bara för att musklerna inte ska stelna ihop fullständigt.

Imorgon ska jag också dit tänkte jag, sen vila på onsdag och så PT-pass på torsdag.

Jag vet, det låter mycket, men jag är en sån där snåljåp och jag vill ha valuta för mina pengar haha!

exercise

Okej, nu låter det ju lite töntigt att jämföra sig med fågel Fenix bara för att jag har lite träningsvärk men alltså, mitt liv… Tänker inte gå in på några detaljer eller ens dra det kort (ni som vet, ni vet) men så många gånger jag rest mig på tio… Jag borde kanske egentligen inte jämföra mig med den där fågeln, utan istället med sånt där grönt slajmguck man hade som barn ni vet. Som alltid återfick sin ursprungliga form… tills det blev för smutsigt och gick sönder. Hmm… det var ju inte heller nån bra jämförelse.

Äh! Skit i det! Jag har inte sovit ordentligt på en hel vecka så jag är lite hjärndimmig 🙂

Tjabba!

Kommentarer till: "Fågel Fenix" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Jomen det är väl en bra jämförelse! Och vem skulle inte hellre jämföra sig med Fågel Fenix än med grönt slajm..? 😉

    Var snäll mot musklerna och hoppas du får sova ordentligt snart! 🙂

    • Haha! Ja det har du ju rätt i, hellre Fågel Fenix än slajm! 😀

      Var riktigt tungt att träna igår men det gick! Och jag fick sova hela natten och dessutom har jag inte lika ont idag 🙂
      Sen att jag börjar bli lite snorig igen, det låtsas jag inte om… 🙂

  2. Kör vidare på Fenix du, det verkar ju passa bra. Känner du dig lite extra nere så kanske vi kan kompromissa till grönt slajm i form av fågel Fenix 😉

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.