Men lägg av nu!

Jaha, då var det dags igen då… Irriterad hals, täppt näsa och trött. Allvarligt? Tror det beror på att jag stressat och sovit både halv- och helkasst de senaste veckorna.

Bara en månad kvar. Sen får jag två veckors ledighet över jul och nyår.

Tyvärr måste jag ändå skippa lördagens body balance-pass eftersom jag vill bli klar med klänningen så fort som möjligt ifall det behövs göras ändringar och så. Men det kanske är lika bra? Kan ju köra ett styrkepass på söndag istället om jag nu känner att jag orkar 🙂

Hur mår ni?

laughing

 

Kommentarer till: "Men lägg av nu!" (2)

Kommentera

