Dagens märkligaste

Min mens är precis slut.

Det är inte det som är märkligt.

Jag är godissugen! Helt enormt godissugen!

Fattar ingenting…

Förut var jag godissugen typ ett par dagar innan mens, det var liksom kroppens sätt att säga att det var på gång. Det händer inte längre. Men tydligen har min kropp bestämt sig för att vara lite bakvänd på ytterligare ett sätt. Godissug efter mens. Check. Dåså.

Och inte blev det bättre av att jag tittade in här… De har webbutik också. När kommer lönen? Snart va?

Älskar polkagrisar!

polkagrisbagarn

Bild från Polkagrisbagarn.se

Kommentarer till: "Dagens märkligaste" (6)

  1. Nemos matte sa:

    Men vaffaaan..! Lägga ut en länk till en godisbutik!? Det är ju tortyr! 😉

    Hoppas att förkylningssymtomen har dragit vidare och att du får en skön helg! 🙂

    • Hähä! De har ju webbutik! 😀 😉

      Jodå, det känns lite bättre. Skippade gruppträningen idag, till förmån för klänningssömnad. Snart julfest haha!

      Tack det samma! 😀

  2. Nu fick jag sommarkänsla i magen, åka till Gränna och Visingsö… Jag vet att jag ska vara vuxen och mogen och sånt tråkigt men jag tycker fortfarande att det är jätteroligt att stå i butikerna och titta när de gör polkagrisar. Givet som dagsutflykt varje sommar!

  3. ullebengtsson sa:

    Haha, vilken tur att jag inte är en polkagris-fantast!

Kommentera

