Måndag igen då

Fick för mig att det var vecka 50 redan men det var visst bara 48… En månad kvar till julafton, alla julklappar inköpta, ett par till ska jag tillverka så lite skoj kvar har jag 🙂

Normalt när jag är stressad brukar jag drömma mardrömmar, inte ha svårt att somna.

De senaste veckorna har jag vridit och vänt mig i sängen, vaknat utan anledning mitt i natten och mitt hjärta slår så högt att jag blir irriterad av ljudet.

Men inga mardrömmar.

Så jag får ju vara glad för det lilla liksom men ändå… Längtar tillbaka till min normala sömn. Den när jag lägger huvudet på kudden och somnar inom ett par minuter, sen sover hela natten.

Det är så mycket som snurrar i skallen så jag blir fan knäpp snart.

Å andra sidan är det inte mycket jobb som stör. Det är klänningsfix, gymplanering, hunden (som är frisk men jag är nojig) och annat grejs.

Var så goda, veckans tråkigaste inlägg.

Ska försöka hitta på nåt skojigare till nästa gång haha!

sleeping

Ooooh! Okej… nu fattar jag varför jag inte kan somna! 😉

Kommentarer till: "Måndag igen då" (1)

  1. ullebengtsson sa:

    Oj, det där inlägget kunde jag ha skrivit

Kommentera

