Luftlös

Ja, luften har gått ur mig känns det som. I alla fall när det gäller jobbet. Det känns inte kul just nu. Längtar till julledigheten. Ska visserligen göra en hel del då men jag ska inte jobba. Bara göra sånt jag vill. 🙂

Sju semesterdagar ger 18 dagar från jobbet. Lätt värt det haha!

Kände mig febrig och snuvig igår men åkte och tränade ändå (hade ingen feber dock, tog tempen när jag kom hem). Ökade på vikten med 5 kilo så idag har jag träningsvärk både i axlar, rygg och insidan av låren. Underbart!

red_bow_large

Vad ska ni hitta på i jul?

Kommentarer till: "Luftlös" (8)

  1. Håll ut, snart lång ledighet för vila och återhämtning! Jag börjar min ”ledighet” eller vad man ska kalla det nästa vecka, längtar så efter att komma hem!

  2. Ingen julledighet mer än de ”röda” dagarna här eller jo, dagen innan julafton är jag ledig!

  3. Nemos matte sa:

    Ser också fram emot julledigheten… inte långt kvar nu! 🙂 För mig blir det en lång bilresa norrut igen. Och sen en lika lång bilresa söderut. Just den delen av julledigheten ser jag inte sådär jättemycket fram emot… 😉

    • Kör du hela vägen själv eller delar ni?
      Bra musik, mycket godis (kalorierna räknas inte om man kör bil nämligen) och trevligt sällskap så brukar det gå undan 😉

      • Nemos matte sa:

        Jag kör hela vägen. Har nu kört E4:an upp och ner så många gånger att jag börjar kunna den utantill, ha ha!

        Håller precis med om det där med musik och godis! Kör aldrig utan musik i bilen och de enda gångerna jag köper godis är faktiskt vid långa bilresor och biobesök. Hmm… har jag bara musik och godis skulle jag faktiskt klara mig utan sällskap! 😉

      • Har samma rutin, godis och musik, sen är jag redo för långfärd! 😀

Kommentera

