Hej Tomten!

Jag skulle behöva en sån här tisha….

iworkout

Stör mig så inihelvete på en kollega att jag måste undvika honom så jag inte knäar hans kulor ut genom öronen… Kan knappt titta på honom, blir förbannad bara av att se honom haha!

Har bloggat om honom tidigare, jag ska överlämna jobb till honom vid en viss tid, han ser alltid till att göra sig otillgänglig precis då så jag blir sen till nästa jobb. Alltid.

PT-pass på gymmet idag. Mår inte helt hundra, lite hängig och nyser och hostar och har mig. Ingen feber i alla fall så, då kör vi då! 😀

 

Kommentarer till: "Hej Tomten!" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Ooh! Skulle t.o.m. kunna tänka mig att börja träna bara för att få dra på mig en sån! 😀

    Nu vet jag inte om det är möjligt, men har du funderat på att bara lämna skiten på hans skrivbord och gå? 😉 (Såna kollegor borde man förresten ha dispens att slå på käften.)

    • Haha! Den är underbar!

      Tyvärr inte möjligt, annars hade jag gjort det fortare än kvickt 😀
      Sån dispens borde finnas på alla arbetsplatser haha!

Kommentera

