Klänningen

Det blev ju inte som jag planerat så den här svängde jag ihop istället. Har en tunn svart ”koft-variant” i spets att ha ovanpå också.

Inte direkt som jag tänkt mig som sagt och just nu känns det som att allt mitt slit ändå kommer vara förgäves, min hals gör bara mer och mer ont 😦

Jaja, as promised, här är den!

wpf181048

Kommentarer till: "Klänningen" (12)

  1. ullebengtsson sa:

    Men herregud människa vad duktig du är.

  2. Nemos matte sa:

    Kan bara instämma med ullebengtsson!!! Jättesnygg!

    Hoppas bara att halsen håller sig i skinnet också så du får användning av den! 🙂

    • Tack så jättemycket! ❤

      Ja, jag äter honung och ingefära och håller tummarna. Känner mig lite hängig också tyvärr, får lägga mig tidigare ikväll 🙂

  3. Så jäkla snygg klänning! Grymt imponerad att du fick ihop den!

  4. Wow vad snygg! Herregud vad du är duktig!

  5. Byt yrke 😀 snygg klänning 🙂 🙂

Kommentera

