Ja, om vi bortser från det där med att min klänning plötsligt ”krympt” hrmm… så finns det en del andra grejer jag inte riktigt fattar.

  • Varför får man inte tugga på en del halstabletter? Vad kan hända liksom? Tappar de effekten då eller?
  • Hur kommer det sig att delningarna av vissa inlägg (vilka?!) helt plötsligt ökar?
  • Var är min bh egentligen?! Har en jätteskön vit bh som helt har försvunnit. Fattar ingenting. Knytt?
  • Vem på jobbet är det som inte städar efter sig när hen lagt fartränder i toaletten? Lite äckligt faktiskt.
  • Kan man ha vinterkängor till klänningen? Jag slängde de gamla och glömde köpa nya nämligen.
  • Varför funkar inte min jobbmejl? Alla andras funkar, men inte min… Känner mig kränkt! 😉

Jojo, så är det. Nu ska jag fortsätta jobba, hejs!

laughing

Kommentarer till: "Saker jag inte riktigt förstår" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    BH-ar är förvånansvärt rymningsbenägna.

  2. Jag frågade faktiskt om det där med halstabletterna på apoteket och ja, effekten minskar om man tuggar på dem. Syftet med sugtabletter är ju att de ska vara långtidsverkande, tuggar man i sig dem minskar tiden de aktiva ämnerna i tabletten sprids i mun och hals.

Kommentera

