Saker jag gör dagen-efter

Nä, jag drack faktiskt inte särskilt mycket alls (konferens med jobbet två dagar nämligen). Två glas vitt och en halv öl, körde bil dagen efter ju. 🙂

Men trött, det är jag.

Så ni får inte mer än så här från mig idag…

[försöker ladda upp en film]

[tjugo minuter senare]

Nähä. Fuck it. Nåväl. Har gjort de sista julklapparna idag men jag måste skriva ut etiketter till de först innan de kan packas in. 🙂

Hur har ni det?

wpf_170826

En bild fick jag upp i alla fall, ett av mina vackra vinglas. Tomt den här helgen 😉 🙂

 

Kommentarer till: "Saker jag gör dagen-efter" (3)

  1. Jag har det SÅ BRA! Dagen som var skrutt i mående blev suverän. Maken (wihoo!) lagade mat, föräldrarna kom. Vi drack bröllopspresentvin, mölade goda ostar, spelade spel och skrattade. Nu går diskmaskinen och jag är utslagen i soffan, trött och nöjd.

Kommentera

