Aj helt enkelt

Fick visst med mig några extra baskilusker från konferensen.

Ont i lederna, halsen, huvudet och magen… Knappt ens feber men helt däckad. Min kropp går på sparlåga just nu…

Har tagit ett par tupplurar idag och det hjälpte inte så väldigt mycket. Värst är nästan huvudvärken. Tar en Alvedon och efter ett par timmar är det likadant igen. Å andra sidan, om jag nu nödvändigtvis skulle komma ihåg det, så vet jag ju hur länge Alvedonen verkar haha!

Dessutom har jag meckat ihop några julklappar.

Jodå. Jag hade egentligen ingen plan på hur många julklappar jag skulle göra eller ge bort men det blev lite fler än förra året… Pratade med mamma precis och hon avslöjade att jag kommer få två julklappar av henne. Hon får 6 stycken av mig… oups! Haha! Nåja, hon brukar vara bra på det där. Dessutom har jag en julklapp från jobbet och så lär jag (mycket troligt) få nåt riktigt bra från lillebror. Om mamma är bra på julklappar så är lillebroren fenomenal! Jag har så sjukt bra familj! 😀

Ska bli spännande att se vad jag får av svägerskan också, hon brukar mecka ihop egna och jag tänker fortfarande på de där burkarna med hemgjorda snacks jag fick för två år sen… mmmm! Yummy!

Det jag ser mest fram mot dock är…. ledigheten! Förhoppningsvis får jag vara frisk  så jag kan gymma typ varje dag!

merry

Kommentarer till: "Aj helt enkelt" (5)

  1. Usch, att du skulle åka på någon skit igen! Krya på dig!

  2. Krya på dig nu ❤

  3. Nemos matte sa:

    Usch då, låter nästan som flunsan? Krya på dig! ❤

  4. Tack så mycket! Är så galet trött bara, halsen känns dock lite bättre. Huvudet fortsätter göra ont tyvärr…

  5. ullebengtsson sa:

    Krya på dig!

Kommentera

