Luring!

Jädra skitbaciller!

Två veckor har jag dragits med efterdyningar från förkylningen, sen när jag äntligen börjar få upp energinivåerna… vad händer?

Självklart får jag ont i halsen igen och börjar hosta…!!

Suck!

Det här är det värsta, vet inte om det är EDSen eller bara vintern rent allmänt som gör att diverse baciller hoppar på mig. Bajs å skit å prutt tycker jag om det i alla fall!

Förresten har jag hittat världens bästa julklapp!

Omtanke!

fral_julinsamling_okänt_450x2701
Bild från Frälsningsarméns hemsida

Ska köpa ett par fikapauser och varma vantar tänkte jag 🙂

Hur har ni det?

Kommentarer till: "Luring!" (5)

  1. Så fina saker de gör, omtanke-presenterna var ju underbara!

  2. Vi fick några omtankevarianter i bröllopspresent och det var verkligen hjärtevärmande!

    Vi försöker natta sonen, jag försöker att inte noja.

    Kram!

    • Åååh! ❤ Hade ingen aning om att det fanns ens en gång men tack vare ett sponsrat inlägg på Twitter så hittade jag det! Ibland är reklam bra 🙂

      Håller tummarna för att sonen somnar gott och att maken kan få dig på o-nojiga tankar! 🙂

      Kram!

      • Vi fick Unicefs ”bröllopspaket”, fantastiskt! Jag har tidigare köpt ett fars dag-paket till maken, det finns ett gäng paket. Jag kan klart rekommendera!

        Fisen somnade som en kung och det gjorde även jag, haha! Nu ska jag försöka somna om. Blir kanske inte så svårt, så trött som jag är 😛

        Kram

Kommentera

