Årshoroskop 2016

Ja, alltså… so far har ju årshoroskopen stämt… eh… sisådär. Förutom på jobbfronten, där prickar de jävlarimig alltid rätt! ”Mer ansvar osv osv osv”…. Jag är bättre på att jobba än att kärleka uppenbarligen.

Oh well.

Hittade det här på Twitter

årshoroskop2016_1

Tänkte ”Jahaja… jag kollar. På kul bara…”

Och om man jämför de årshoroskop jag läst för 2016 (jobb å jobb å jobb) så ser det lite roligare ut med den här varianten 😛

årshoroskop2016

Januari – Jag kommer ha så roligt att jag gråter av skratt!
Februari – Fortfarande jätteskoj men inte så jag gråter
Mars – Lite lurigt, barnsligt skoj
April – Ser vääääldigt nöjd ut så jag gissar att det går vägen med vad jag nu ska företa mig
Maj – Smoooooth sailing?
Juni – Har födelsedag i juni så det blir tummen upp hela månaden alltså
Juli – Ojdå! Ska ha semester då, ska jag ge mig ut på lite djävulskap då kanske hähä!
Augusti – Hmm, en ängel? Inte så lätt att tolka det där inte.
September – Hoppsansa! Ska jag bli kär?
Oktober – Ähmen…
November – TVÅ hjärtan!? Vad nu då?
December – Ser ut att avsluta året kärleksfullt dårå… 🙂

Kommentarer till: "Årshoroskop 2016" (5)

  1. Lite djävylskap, ett gäng skratt och hjärtan – låter som ett perfekt år i mina ögon!

    Kram

  2. Nemos matte sa:

    Ser lovande ut… 😉

  3. […] bli väldigt spännande att se vad 2016 bjuder på. Enligt ”smiley-horoskopet” skulle det ju bli väldans trevligt haha! Kollar lite på horoskop på nätet men orkar […]

Kommentera

