Nästan fredag

Det känns som fredag i alla fall.

Jag jobbar på halvfart, ska gå en timme tidigare för att friskvårda mig på gymmet (ääääntligen!) och imorgon ska jag jobba en halvdag hemifrån. Lövlä!

Körde ett styrkepass hemma i söndags och fy sablarns vilken träningsvärk jag har i musklerna på framsidan av låren! Går ganska likt en anka nu haha!

Idag blir det alltså fokus på mage, rygg och armar…

En helt annan grej –

Exakt huuur smidigt är det med mat som levereras direkt hem till dörren? Vavava!? Älskar’t! Satt och klickade hem mat för (ett halvt kompani) typ 900 spänn igår kväll och bokade in leverans på morgonen den 23:e, dels för att jag är hemma då och dels för att det kostade noll kronor hähä! Supersmidigt ju! Slipper trängas med folk i affären, slipper leta parkeringsplats, slipper slösa en dryg timme på att handla nödvändigheter. Värry bra.

Hmm… blev av med ena datorn alldeles nyss. Får man gå hem då? Eller kan man jobba med bara en? 😉

För övrigt längtar jag hem till den fyrbente såatte…

wpf_122405

 

Kommentarer till: "Nästan fredag" (7)

  1. Jag hann tänka ”vaddå nästan fredag, det ÄR väl fredag?” Innan jag kom på att det ju är tisdag… haha!

  2. Hemleverans is da shit! 🙂 Hoppas julledigheten blir bra, njut!

  3. ullebengtsson sa:

    Vila, träning, kärlek… 🙂

  4. Nemos matte sa:

    Har sedan ett par år en ”prenumeration” på en av alla matkassar som finns, så sjukt bekvämt! Dels att slippa gå och handla, men också att slippa bestämma vad man ska laga..! 🙂

Kommentera

