Börja om från början

Ond cirkel.. fan.

Jag tänkte ju passa på att vara så mycket som möjligt på gymmet nu under ledigheten… Har kört tre pass på lika många dagar. Började med en timme, sen 40 minuter och idag kroknade jag efter 25 redan. Slängde lite mer kartonger och glas som jag rensat ur sista köksskåpet i förmiddags.

Sen drog det igång.

Nysandet. Alltså, jag nös så häftigt att jag kissade på mig! 😯 Det svider i näsan, den rinner och jag vågar knappt snyta mig eftersom det är så ömt… ajaj.. Skit också.

Äter frukt i parti och minut och ska vila imorgon. Kan åka och slänga skräp på ÅVC på tisdag eller onsdag också. Då har jag fler dagar på mig att fylla upp bilen också. Bara fälla sätena så har jag massor av plats för sopsäckar 😀

Har i alla fall ätit bra idag. Alltid nåt.

Så jävla surt bara. Var ju inte länge sen alls som jag var sjuk och var tvungen att ta ett uppehåll på ett par veckor. Börja om från början, lite av grejen med EDS tydligen…  Inte ens lite irriterande, alldeles förfärligt irriterande faktiskt.

headache

Kommentarer till: "Börja om från början" (2)

  1. Gigantiskt HAHA!! för bilden och ett lika gigantiskt FY för sjuk. Krya på dig!

    Kramar

  2. Nemos matte sa:

    Näe! Men alltså…näe! Kan du inte bara få slippa bacillerna nån gång!? 😦
    Krya på dig! ❤

Kommentera

