Nya tag

 

Med rökstopp kommer  visst annat också. Mer av mitt ta-ingen-skit-humör har visat sig. Skönt. Kan ju vara så att det är åldern som gör sig påmind? Att jag liksom känner mig tryggare 🙂

Lite osäker när det gäller min jäkla hals dock. Den har ju känts ”rivig” liksom och så har jag en liten gul knöl typ, på ena halsmandeln. Den gör inte ont men den känns när jag sväljer. Har inte haft nån feber men det går ju liksom inte över! Snart en månad… Tog kontakt med sjukvårdsupplysningen som sa att jag skulle kontakta vårdcentralen nästa vecka. Bokade tid på webben, värry smidigt. Och jag är tydligen fortfarande listad hos Dr Bra, även fast han ännu inte är tillbaka. 😀

Surt att jag blivit av med all min energi bara, i och med sömnproblemen, men men, det ger sig förhoppningsvis till nästa vecka. Har lite att pyssla med då också haha!

Förresten har jag surfat runt på ebay ett par timmar nu på kvällen… Skor, träningskläder, parfymoljor och annat skoj… herregud, skulle kunna sitta hela dagarna!

Har aldrig handlat därifrån dock, vette fasen hur det funkar. Men men, de är ju en av världens mest etablerade sajter såatte…

stressball

Jag på jobbet idag… 😛

 

Kommentera

