Desperat och galen

På riktigt… jag blir helt jävla galen snart!

Jag kan inte sova!!

Gjorde ju en sömnutredning i november 2013 (letade i bloggen, trodde inte det var så länge sen faktiskt).

Grejen är att jag är så trött att jag nästan kräks. Igår gick jag och la mig klockan tio på kvällen, för jag var såååå trött. Tappade räkningen på hur många gånger jag vaknade faktiskt. Orkar fan inte ens gråta…

Varit svintrött hela dagen. Och nu? Typ övertrött. Seriöst? Jag är så jävla trött på det här! VARFÖR kan jag inte sova?! Sökte bakåt i bloggen och sömnproblemen har visserligen eskalerat de senaste veckorna men de har inget direkt samband med rökstoppet.

Mår dessutom illa och akut-rusar till toa för att spy titt som tätt. Kräks inte men det är sjukt äckligt ändå…. 😦

Ska till läkaren på torsdag, med halsen, kanske har tröttheten nåt samband med det?

Jag vill soooooova!

Årets, hittills, tråkigaste inlägg, var så goda! 😉 😛

Kommentarer till: "Desperat och galen" (8)

  1. Åh fyfan vad jobbigt! Illamåendet kanske har med tröttheten att göra? Jag mår alltid skrutt när jag blir för trött..

    Kram!!!

    • Ja, det är möjligt. Hoppas bara på att få sova, och vara så där skönt trött som man är precis innan man somnar, den känslan är sååå skön!
      Kram!

  2. Nemos matte sa:

    Att inte kunna sova förpestar hela tillvaron och måste vara bland det värsta som finns. 😦 Har haft en sådan period för några år sedan och är alltid lite rädd att hamna där igen, så jag vet… Dum fråga, kanske, men har du prövat med sömntabletter?

    • Ja, och det har ju hållit på i nästan tre månader nu… börjar bli lätt tokig nu.. 😦

      Ingen dum fråga alls! 🙂 Hade jag haft sömntabletter hemma hade jag tagit en direkt! Slängde massor med gammal medicin när jag rensade lägenheten, synd.
      Får prata med läkaren på torsdag (ska skriva upp det på min ta-med-till-doktorn-lapp 🙂 )

  3. Usch, man blir ju helt knäpp när man inte får sova. Hoppas det går över och du kan få till ett par nätters ljuv Törnrosasömn!

    • Mår helkonstigt, har säkert med den skitdåliga sömnen att göra, men inatt fick jag i alla fall sova ganska bra 🙂
      Hoppas på att få en ännu bättre sömn inatt! 🙂

  4. ullebengtsson sa:

    Sitter med en kopp sov-te och hoppas den ska göra susen, blev inte mycket sömn i natt.

    • Håller tummarna för att du får sova! Jag testade med en aromalampa, släckte ner i vardagsrummet (många tända ljus dock) och det funkade ganska bra faktiskt.

Kommentera

