Charteroskuld

Jo, jag har faktiskt inte åkt på charter som vuxen. Men i år är det dags! En vecka på Teneriffa 🙂

Kändes lite märkligt att boka allt. Men alltså. Normalt åker jag till typ New York, själv. Bokar B&B och en flygstol, tar en taxi från flygplatsen… nemas problemas. Nu helt plötsligt kände jag mig som Bambi på hal is och var tvungen att ringa charterproffset Mamma haha! 🙂

Kommer bli en lapp i minnesburken i alla fall! Jajjemän, en sån har jag fixat nu. Inte så stor men papper är tunt och kniper det så är det ju bara skaffa en större 🙂

wpf_194205

Vad gör ni då?

Kommentarer till: "Charteroskuld" (2)

  1. Låter skönt, charter har absolut vissa bekväma fördelar!

Kommentera

