Tröttsmurfen

Jao, jag är fortfarande trött. Sover halvkasst men har lyckats somna lite snabbare de senaste två nätterna (vansinnigt intressant va? 😉 😀 )

Mina energinivåer ligger nästan på minus, kraftlös, knappt så jag orkar lyfta skivstången (20 kg) längre! Tydligen normalt för EDS-are att ena dagen kunna lyfta 30 kilo utan problem för att nästa dag tycka att 2 kilo är tungt. :/

Mår fortfarande illa, halsen känns tjock på ena sidan och helst skulle jag vilja ligga uppkrupen i soffan och höra hunden snarka bredvid men men… Doktorn imorgon. Ska bli spännande att se vad hon kommer fram till. Det jag är mest intresserad av är att få ett ”OK” för att få träna. Även om jag inte har ont i halsen så vill jag gärna veta vad det är för nåt som sitter och stör 🙂 Bara i fall att liksom.

Igår var jag och gjorde en färganalys, fick ett presentkort i julklapp ju, så igår var jag iväg. Tydligen är jag Höst, vilket jag så här i efterhand kan tycka passar alldeles förträffligt bra!

autumncoloranalysis-intensity

(Bild från The Chic Fashionista

Blev rätt förvånad över en del färger, som den ärtgröna till exempel, den passade jag väldigt bra i. Och orange och brun, alltså riktiga 70-talsfärger. Supersnyggt haha!

Näe, nu kom kollegan tillbaka från sitt möte så vi kan påbörja vårat, tjabba!

Kommentera

