Ja, det är fasen inte lätt alla gånger! 😀

Sov ganska bra inatt men är så där ”yr-i-skallen-trött” ändå… :/

Hela jag har skrivkramp.

Apropå något heeelt annat –

Tiden går verkligen superfort! Vad är grejen med det? Igår kom lönespecen och jag som trodde det var den 11 januari bara… oups! Snart är det maj och då ska resten av sommarens charterresa betalas och sen är det bara ett swoooosch kvar så är jag där…

Nån som kört bil på Teneriffa förresten? Kan bli spännande. Tänkte kika på vulkanen och lite sånt nämligen 🙂

Måste spara lite pengar till shopping också så jag måste försöka låta bli att surfa in på ebay nu haha! Möjligt att det blir några skattepengar tillbaka innan vi åker i och för sig. Hoppas jag i alla fall, så det inte blir tvärtom haha!

Äh, eftersom jag slutat röka och en dosa Onico bara kostar typ 30 spänn så kan jag nog spara en del innan avresa. Dessutom gör jag bara av med typ 4 prillor som mest per dag. Kan sitta i bilen till jobbet och tänka att jag ska ta en prilla vid nästa rödlyse och när jag kommit fram har jag glömt bort det haha!

Vad gör ni då?

Funny-Sleeping-1

Så sant så sant. Jag älskar frukost! 😀

Kommentarer till: "[Ange rubrik här] …. skrivkramp..!" (2)

  1. Spara alla cigarettpengar och shoppa på semestern, härligt det låter! Då kommer du verkligen vara värd alla nya fina saker!

Kommentera

