Hur gick det där till?

Lördag. Ingenting planerat. Bara lufsa runt och njuta av livet. 🙂

Ute med hunden i plusgrader, busa lite, fota lite (bilden är tagen med mobilen) och bara vara. Dricka kaffe, laga mat, dricka vin… Ruggigt trött. Vaknade vid sju i morse men ville inte gå upp, hunden (som på äldre dar tar sig friheter både här och där)  klev upp i sängen och la sig så jag somnade om… vaknade vid nio när det kom ett sms och då gick jag faktiskt upp 🙂

Hur har ni det?

wpf_130957

Kommentarer till: "Hur gick det där till?" (3)

  1. Låter helt underbart! Heja vovven!

    Jag jobbar ff på min förstoppning (grattis till TMI, haha) och slappar i soffan. Maken och grodan är hos farmor men lär komma hem snart 💚

    Kram

    • Ja, jag blev lite förvånad att han inte ens (som han brukar) bad om lov att få komma upp i sängen, han bara klev upp haha!

      Oooh! Tackar tackar! Provat katrinplommon? 😉
      Hoppas du får sällskap av dina favoritkillar snart ♥

  2. ullebengtsson sa:

    Åh så skönt!

Kommentera

