Runt runt runt

Nämen en liten förkylning igen då? Det var väl ett par veckor sen? Dags igen tycker kroppen tydligen… *snörvel*

Okej. Ska jag se det hela positivt så har jag faktiskt  inte så väldigt ont i kroppen som jag brukar ha när jag sover kasst. Fick sova åtta timmar på raken. EN natt! Sen har jag sovit kasst igen.

Just nu känns inte knölen i halsen så värst mycket, men det är nog för att jag blev så där käckt förkyld igen så jag är jämntjock i hela halsen haha! Rinnig näsa, nyser och ont i käkarna eftersom jag måste andas med munnen öppen. Min stackars näsa är typ skinnflådd av allt snytande dessutom.

Immunförsvaret är nog  nere på minus nu tror jag?

Inte så konstigt med tanke på att jag sovit urdåligt sen i oktober förra året. Vet inte riktigt vad som fattas eller stör i mitt liv?

Och snart är januari slut också…! Tiden alltså, vad fort den går!

Har ni det bra!? 😀

Kommentera

