Motarbetare

Har ett par såna på jobbet. Eller ja, det känns så i alla fall. Vet inte om det beror på sömnbristen men jag känner mig mer och mer uppgiven och less. Kämpar emot, vill inte bli deprimerad, men när jag blir ignorerad och motarbetad på jobbet så känns det lite hopplöst.

Det kan ju vara så också att jag faktiskt inte alls motarbetas aktivt utan att det bara verkar så eftersom jag är så satans trött hela tiden att minsta lilla motgång känns som att bestiga Mount Everest..

Nåja. Jag känner mig less då och då men känner mig än så länge inte i närheten av att hamna i nån depression. Gött fläsk! Kan vara så att jag helt enkelt bara behövde sitta bredvid en annan människa (en MEDarbetare), tänka på något annat en stund och äta ungefär 12 stycken såna här (vansinnigt goda!) –

yoghurthallon

Säkert massor med kalorier och grejs i men alltså… yummy!! 😀

Kommentarer till: "Motarbetare" (2)

  1. De där ser farligt goda ut ju! Hoppas du får vila upp ordentligt över helgen!

Kommentera

