Stil-igt

Ja, jag har ju gjort en färganalys, så nu tänkte jag mig en stilanalys. Kan ju liksom inte gå omkring i jeans och munkjacka år ut och år in? Eller jo, det kan jag ju men det skulle vara kul att ha lite alternativ liksom. Det kommer bli mer möten med stora kunder det här året och jag har ytterst få business-kläder såatte…

Nån som klär sig snyggt i bloggvärlden är en av mina bloggföljare här, ER. Sen tycker jag Elaine Eksvärd klär sig snyggt också.

Problemet är nog att jag gärna klär mig bekvämt och tycker det är svårt att hitta business-kläder som liksom inte stramar eller känns ”hårda” och så. Men men, nu ska jag bara kolla min kalender sen är det till att boka tid. Tycker det ska bli skitkul! 😀

Om ni tycker inlägget låter lite positivt mot en del av mina föregående så beror det på tre saker –

  1. Jag sov hela natten (händer ungefär var fjärde natt, är väl alldeles utmattad då antar jag haha!)

  2. Det är fredag peeps!

  3. Jag bytte veckans jourpass så ikväll är jag jourfri och ska äta pizza och dricka vin i lugn och ro, whoooo!

Dessutom testade jag att köra solhälsningen (Surya Namaskar) imorse innan frukost. Gick ganska bra men jag måste lära mig alla moment och att andas på rätt ställe bara. Övning ger färdighet så snart kanske jag kan skippa fusklappen haha!

(Liten efterlysning bara – Nemos matte! Var äääär du nånstans!? Saknar dig!)

Kommentarer till: "Stil-igt" (7)

  1. Jag tycker det är hopplöst att få till andningen! Eller tyckte… nu vågar jsg inte direkt stå upponer 😉

    Kul med stilöversyn! Skulle man göra oftare… Apropå översyn, hur går det med rökningen?

    Kram o trevlig kväll!

  2. Nemos matte sa:

    Nemos matte har precis idag kommit ikapp efter att ha haft häcken full, som det så vackert heter! 😉 Har en del att ta igen nu va?

    (Fett smickrande att bli efterlyst! 😀 )

    • Åååh! Vilken tur, blir ju för fasen orolig fattar du väl! 😛 😉 Du har en hel del att ta igen.
      Hoppas du får vila upp dig ordentligt i helgen nu. Kram!

  3. Men gulle dig, tack! Vad glad jag blev när jag läste det här. Först glad och sedan fnissig, just nu drar jag runt i leggings och ammningslinnen liksom.

Kommentera

