Zombie

 

Jag får fortfarande inte sova ordentligt. Men men, blir ju inte bättre av att jag tjatar om det haha!

Idag stod det hundbad på schemat. Grisigt ute.

Har massor med tankar i skallen, inget som går att översätta till blogginlägg dock…

Jag är tråkig när jag är så trött. Blir bara gnäll känns det som.

En kul grej, jag kollade kollinumret för min klädbeställning och förhandsinfon gick iväg till Posten i fredags, så förhoppningsvis skickas paketet redan imorgon, whooo! 😀

Men det där är typ det enda jag gjort i helgen. Lagat mat också. Badat hunden dårå, kollat kollinummer, försökt sova, allt som allt har det ju ändå varit övervägande positiva grejer. Hunden luktar gott, jag är faktiskt rätt grym på att laga mat och snart (??? förhoppningsvis) får jag ha lite modevisning av min nya garderob. 🙂

Vad gör ni?
Kommentarer till: "Zombie" (4)

  1. Just nu – kräks 😉 men sen ska jag lägga barnet. Kanske kramas lite först? Efter det ska jag krypa upp i soffan och pusta ut efter en både bra och jobbig helg!

    • Ojdå, hmm, se till att du kräkts färdigt innan du lägger sambagrodan, kan bli onödigt mycket tvättande annars 😉 😛
      Hoppas du får en riktigt lugn, skön och kräkfri kväll!
      Kraaaaaaaaam!

  2. Jag motar min eländiga rygg- och bensmärta med morfin, är så trött på detta med ryggen som bara blir sämre oftare och längre hela tiden.
    Idag hemma från jobbet, sittligger i sängen. Vaknade typ 10,30 och somnade nog kring 20.30 igår.

Kommentera

