Saker man blir glad av

  • När polletten trillar ner
  • Att jag bara vaknade två gånger inatt igen
  • Min hund (rent generellt alltså, inte bara idag haha!)
  • Har ett Hello Kitty-plåster på tummen
  • Jag lyckades somna riktigt kvickt igår
  • Har gjort solhälsningen så ofta nu att jag i princip kan alla rörelser utantill
  • Det här –

leverans

Sååå… det kan vara så att jag måste ha en liten modevisning redan ikväll hähä!

Ska bara försöka lista ut hur jag ska lägga upp min tid över veckan. Möten, jour, paket som ska hämtas och sysslor som ska utföras. Sen finns det sysslor som jag VILL utföra men de får stå tillbaka tills jag har energi igen… Kanske ska ta en tur upp till stugan i påsk? Vila upp mig ordentligt liksom? 🙂

Nåja, hoppas ni får en fantastisk dag!

Kommentarer till: "Saker man blir glad av" (2)

  1. Nemos matte sa:

    En tur upp till stugan i påsk låter som en ruskigt bra idé! 🙂

Kommentera

