…det är frågan haha!

Herregud vilken matkoma! Blev bjuden på lunch av en kollega, riktigt goda hamburgare (inga snabbmatsburgare inte). Yummy! Men nu är jag trött som fasen. Å andra sidan sov jag lite extra kasst igår men men…

Fick förresten hem min kläder igår men nån modevisning orkar jag inte med än, det får bli till helgen i så fall. Jag har i alla fall på mig mina nya rödoranga jeans, satt som en smäck i morse men nu känns de lite sladdriga. Oh well, de är sköna i alla fall.

Fast jag måste tvätta kläderna först, de luktar typ lite kemikalier nu haha!

Hade en jädras tur också att det jobbar så bra sköterskor på min vårdcentral så de fixade så jag fick gå till husläkaren klockan ett för att hinna till ÖNH-doktorn halv två på tisdag. Bra grej!

Har gjort ett par tester på nätet, för att se om det är ångest eller depression som gör att jag sover så kasst…. får pyttelåga poäng på alla tester trots att jag tar i när jag svarar…? :/ Jaja, jag tror ändå att det är nån sorts ångest. Tänker i alla fall inte längre på att hunden ska dö nån gång i framtiden och hur vilsen jag kommer känna mig utan honom, det har jag en app för nu haha! Den heter MindShift och hjälper mig att tänka om. Skitbra! Finns lite tips och tricks och små verktyg att använda när det känns jobbigt. Den hjälper verkligen! 😀

fittingin

Var så goda för liten tankeställare. Häpp! Hare finemang!

Kommentarer till: "Matkoma eller bara vanlig koma…" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Bilden, hmm… djupt! Tål faktiskt att funderas på.

    Låter som en intressant app! 🙂

    • Mmm, jag tyckte den var bra. Den talade liksom till mig 🙂

      Finns jättebra verktyg i den appen och en del övningar, höll på att somna sist jag lyssnade på ”andningsövningen” haha!

Kommentera

