En pytteseger

Jag sov hela natten! Woohooo!

Dessutom lyckades jag köra ett lättare träningspass i lördags! 😀

Min helg har varit full av bra saker. Så jag är faktiskt himla nöjd med mig själv just nu haha!

Gjorde en ansiktsmask, lagade mat, drack vin, tog en långpromenad med hunden, har städat och kollat några avsnitt av Förhäxad igen. Hade tänkt gå en långpromenad idag igen men, jag vet inte vad som hände, hunden började plötsligt halta på ”fel” ben (vänster alltså). Vet inte om han trampade snett när vi gick i skogen kanske..?

Kvällens lärdom – 

Det svider satan i ögonen om man får surskölj i de.
(Eller alltså, jag vet ju det redan men jag har ju ett minne som inte är helt 100…)

wpf_rött

Så. Nu är det snart dags att få gå och lägga sig igen. Hoppas jag får sova hela natten igen. 😀

Kommentarer till: "En pytteseger" (6)

  1. Härigt att du fick en bra natt, det är fantastiskt vilken skillnad det blir på allt från humör och mående till aktiviteter när man fått vila!

  2. ullebengtsson sa:

    Grattis! Man blir en helt annan människa av att sova!

  3. Nemos matte sa:

    Åh vad härligt! Hoppas det blir fler såna nätter!

    Låter som om du haft en riktigt skön helg också. 🙂

Kommentera

