Försiktigt hoppfull

Var tvungen att ta en Citodon igår kväll, har ont ända från höfterna upp i skallen efter fallet förra veckan. Dessutom har det börjat frysa på så det är halt ute igen…

Men! Jag sov hela natten igen, även om jag vaknade och kände mig allt annat än utsövd så kanske, kanske, det är på väg åt rätt håll?

Hunden började dessutom kvällningen med att sova i sin egen säng, i morse låg han vid mina fötter haha! Har inget som helst minne av att han klivit upp under natten.

Snart (jo faktiskt) bär det av till vårdcentralen och två läkarbesök på raken. Och eftersom jag är som jag är har jag packat träningsväskan, bara ifall att jag får ”OK” att börja träna igen, då åker jag direkt till gymmet efter besöket haha!

Åh! Precis nu dök en av mina absoluta favoritlåtar upp i youtube-spellistan! Den här låten spelade jag mycket under en period i mitt förra liv (känns som så i alla fall…)

Vad gör ni idag?

Kommentarer till: "Försiktigt hoppfull" (2)

  1. Men det är ju helt fantastiskt! Tjohooo för hel nätter!! (Fast utsövd blir iaf inte jag på enstaka nätter efter en lång period sådär av stök)

    Jag gör inget, som vanligt. Hänga tvätt kanske? Evt ta en liten prommis i solen till Ica?

    Heja vovven, helt rätt ❤
    Kram

    • Ja, det är sjukt skönt! Hoppas på fler (även utan ”hjälp” av Citodon) 🙂

      Promenad i solen låter väldigt mycket roligare än att hänga tvätt så jag röstar på det haha!

      ❤ 😀

      Kram!

Kommentera

