Inte som alla andra

De flesta har tydligen januari som ”fattigmånad”, jag har februari av nån anledning.

De flesta blir tydligen piggare av tabletter som innehåller rosenrot, jag blir skittrött.

De flesta lyckas somna av sömntabletter, jag lyckades bara en natt tydligen… Tog visserligen min tablett en halvtimme tidigare än dagen innan men sablars vad det tog tid att somna igår! Dessutom vaknade jag en gång också… SUCK!

Jaja, fredag. Ingenting planerat i helgen förutom ett eller två pass på gymmet. Tror jag ska ligga i soffan resten av tiden, äta godis, mysa med hunden och slappa. Gå några skogspromenader, äta god mat och liksom bara njuta av livet. Det vore nåt va?

fri

1tgif casual friday

Har ni några helgplaner?

Kommentarer till: "Inte som alla andra" (8)

  1. Hmm det var väl inte meningen – du skulle ju sova! Hur mådde du dagen efter tabletterna förresten? Var det en bakis smurfa på jobbet?

    I helgen ska fis checka in hos pensionat farmor, min man ska iväg på bus och jag ska försöka städa 😊

    Ha en fin fredag!
    Kram

  2. Nemos matte sa:

    Tycker dina helgplaner låter finfina! 🙂 Själv ska jag försöka städa bilen, den luktar som om nånting dött i den!? Måste undersökas!

Kommentera

