Gråtsöndag

Äntligen! Äntligen släppte det och jag fick panika och vara ångestladdad och fulgråta. Det funkar nämligen inte att göra det på kommando, schemalagd gråttid funkar inte för mig. Det bara kom över mig när vi var ute på wpf_122903långpromenad. Tårarna rann, halsen gjorde ont pga gråtklumpen och det var liksom bara gilla läget.

Det som gjorde att jag grät extra mycket var nog att hunden inte brydde sig ett skit om att trösta mig, även fast jag satte mig på huk. Han hajade väl att jag bara var fånig och överreagerade. Eller alltså, min rationella  hjärna vet ju det också, det är bara hjärtat som beter sig som en överdramatisk fjortis (eller hur var det nu du sa Nemos matte? 😉 )

Nåja.

I övrigt har jag spenderat helgen på gymmet, i skogen och framför spisen… eller ja, mesta tiden har nog ändå spenderats i soffan haha!

Sover fortfarande kasst men jag hoppas det löser sig snart, annars får jag ringa doktorn igen.

Ja just det, ÖNH-läkaren sa ju att allt såg fint ut i halsen men alltså, det känns fortfarande som en knöl sitter och stör. Inbillning va? Måste vara så. Kanske är uppdämda tårar som ligger och väntar tills jag får nästa gråtattack? 🙂

Nu dags för Ink Master! Har ett gäng tatueringar till jag vill göra men det får vänta till hösten.

Kommentarer till: "Gråtsöndag" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Låter som en bra helg och den där gråtattacken behövdes kanske? Min hund brukar aldrig komma och trösta mig när jag gråter, han är väl helt enkelt för luttrad så ofta som jag av olika anledningar har gått bölande genom byn, ha ha… 🙄 (Vi har inga gatlysen och man möter aldrig en käft på promenaderna, så det är liksom fritt fram. 😉 )

  2. Det är skönt att bara få släppa alla hämningar och fulgråta ibland, man behöver det då och då! Låter ju som en härlig helg rakt igenom.

    • Ja verkligen! Känns som om jag grät klart riktigt men det kanske kommer mer snart haha!
      Jodå, den var riktigt skön. Och lång!? På lördagen fick jag för mig att det var söndag? 😀

Kommentera

