Nej. Nej säger jag!

”Jag har inte ont i halsen, jag har inte ont i halsen, jag har inte ont i halsen, jag har inte…”

Fyra styrketräningspass förra veckan. Kul, men jag kände mig lite trött efter gårdagens pass. Känns som sagt fortfarande som det sitter nåt i halsen på vänster sida men säger ÖNH-doktorn att det ser bra ut så gör det väl det då haha!

Inbillade mig nyss att det gjorde ont när jag svalde men det var bara inbillning som sagt. Jag har INTE ont i halsen…. 😉

Om jag fortsätter på temat ”nej” så skickade en kollega nyss ut ett mejl till alla på kontoret och bad om hjälp med en grej.

NEJ.

Jag får aldrig hjälp eller ens respekt från den människan så, SUCK IT! Hähä!

Just nu vill jag bara gå hem och lägga mig. Så sjukt trött!? Vad jag kan minnas vaknade jag faktiskt bara en gång, och då var klockan typ nån timme innan jag skulle gå upp (så gissningsvis runt fyra-rycket). Var tvungen att sätta i öronpropparna igår, grannen höll på med nåt jävla betong-sko-rejs däruppe…

Så vansinnigt trött på folk som inte kan visa hänsyn..!

Hoppas ni har en fin måndag! Här skiner solen i alla fall! 🙂

Kommentera

