Det går väl an

Skulle jobba idag hade jag tänkt. Min kropp ville annorlunda. Bara gilla läget och sjukskriva sig. Fan.

Mår helskumt. Illamående, yrsel, ont i magen, halsen känns tjock och så lite feber ovanpå allt. Inte mycket, bara en aning men ändå… fasen! Det är ju min träningsdag!

Igår kom i alla fall boken jag beställt, på doktorns inrådan, Sov bättre med kognitiv beteendeterapi av Marie Söderström.

sova

Har knappt börjat läsa den än men det är ju för att jag är så trött att jag inte kan koncentrera mig längre stunder haha!

Vaknade ju som vanligt klockan 5 när klockan ringde, gick ut med hunden, åt frukost, sjukanmälde mig och gick och la mig igen. Vaknade halv elva. Hunden låg vid min sida och snusade. ❤

Har gått som i nån sorts bakfull dvala hela dagen… men men, jag fick ju sova ganska ostört där mellan typ 6 och halv elva. Vaknade några gånger av att ena axeln gjorde ont bara.

Ska testa att inte ta sömntablett ikväll. Får se hur det går att sova då.

Imorgon ska jag i alla fall göra ny ingefärsshot (den tog slut för typ två veckor sen nämligen… hmmm?) för att kanske mota resten av den här märkliga sjukan i grind, vad ska ni göra?

 

Kommentarer till: "Det går väl an" (4)

  1. Åhå, den boken hade jag kanske också haft nytta av! Även om min sömnstörning just nu mest handlar om en liten kille som sparkar på mig på nätterna men jag hade ju lite svårt att sova före honom också.

  2. Men blää se till att bli av med skiten nu! Jag har varit på akupunktur och därefter klippte jag mig. Nu tänkte jag kräkas lite 😛

Kommentera

