Fredagsfys? Näe, fredagsmys!

Imorgon blir det lördagsfys och sen lördagsmys 🙂 Har köpt träningshandskar äntligen! Möjligen kan det skydda lite från alla baciller som verkar hoppa på mig när jag är på gymmet. Sen har jag ju köpt nya brallor och tröjor så det blir lite extra skoj att gymma då haha!

Har haft en liten dispyt på gymmet så det är bara hålla tummarna för att hen inte är där när jag är det. Oh well, jag kan vara civiliserad, jag har fått god uppfostran haha!

Har haft en lite galen dag på jobbet så det är skönt att komma hem och sitta i soffan, sippa lite vin och surfa. Blir tidigt ikväll. Sov visserligen djupt eftersom jag tog dubbel dos av sömntabletterna igår kväll (jag får det) men jag har varit en aning kolaseg i skallen idag. 🙂

wpf_221225

Kan förresten rekommendera vinet jag dricker nu, Oude Kaap. Mycket bra pris också. Gjorde misstaget att köpa ett vin som heter Tre apor. Fy faaaaan så sött det var! Hua! Nejnej, den går jag inte på igen. Blä! Fick tips om ett annat vin, Fleur du Cap, men det måste jag testa nån gång när jag har matgäster, fixar inte att hinka i mig en hel flaska själv!

Vad gör ni?
Kommentarer till: "Fredagsfys? Näe, fredagsmys!" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Här sippas det också på vin, rött sådant ikväll. 🙂

    He he, jag gillar sötare viner (när jag dricker vitt) så jag har inget emot Tre Apor… 😉

Kommentera

