Tur i turen

Min antagonist på gymmet var inte där, sen fick jag sms från mamma med en middagsinbjudan. Solen sken hela dagen och jag åt så gott att jag tog två gånger. Jojo, somliga har det bra! 🙂

Enda smolket i bägaren är väl att hunden fiser som han ätit lik marinerade i kloakvatten, men men…

Kommer nog ha svårt att gå imorgon, har redan nu träningsvärk i magen. Köpte en sån här i fredags nämligen –

abroller

(Bild från XXL.se Köpte den dock i deras fysiska butik)

Jag klarar inte av att gå ner så långt än och kör knästående men skam den som ger sig! 😀 Men alltså, för 79 spänn var det en extra-suverän investering tycker jag.

Nu ska jag fortsätta vila lite, imorgon tänkte jag ta ledigt från träningen och så köra ett pass innan jobbet på måndag. 🙂

Kommentarer till: "Tur i turen" (6)

  1. Nemos matte sa:

    ”…lik marinerade i kloakvatten”, ha ha! 😀

    Bortsett från det verkar du ha haft en superdag. Så välförtjänt! 🙂

  2. Härligt med träningsvärk! Jag har också använt ett såntdär hjul förut, jäkligt effektiv träning!

  3. Haha känner igen fisandet, det är något min hund också kan haha!
    Sånt där kanske man skulle ha, träningsvärk är ju bra, det värsta är att ha träningsvärk i armarna, allt annat tycker jag är rätt skönt haha 🙂

    • Hur fasen gör de? Fattar inte hur det kan lukta så vansinnigt illa haha!
      Ja, jag har hellre träningsvärk än min vanliga värk. Har träningsvärk lite överallt idag, skönt! 😀

Kommentera

