Monday funday

Jobbade hemifrån idag igen, körde ett pass på gymmet innan. 30 minuter bara, sen hem och sätta igång datorerna och börja jobba. Har känt mig väldigt pigg idag faktiskt men nu börjar det bli lite segt.

Hade tänkt ta ett pass till men halsen känns lite tjock och jag tänker att jag nog borde lyssna på kroppen, trots att jag hemskt gärna vill köra en gång till haha!

Gilla läget och vara försiktig så jag inte blir sjuk igen, då får jag nämligen vänta ännu längre på att träna ju.

Kaos på jobbet nu de senaste timmarna så det blir till och med övertid..! Kommer ju ifrågasättas men men…

Hunden fiser fortfarande gamla lik så det ska bli skönt att gå till jobbet imorgon haha!

För övrigt är det Sällsynta dagen idag, så alla vi med sällsynta diagnoser får lite extra uppmärksamhet i media, gött mos! 🙂

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer till: "Monday funday" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Grattis till oss på vår dag!

Kommentera

