Dagvill

Jobbade hemifrån i måndags och tränade då (egentligen ”fel dag”) och igår så idag vet jag knappt vilken dag det är. Onsdag? Fredag? Torsdag! Jisses.

Kan bero på att jag vaknade två gånger inatt också, trots intag av sömntablett. Helt sjukt trött! Märker att jag blir mer röksugen då också… weird.. Går åt en jädra massa Onico just nu alltså, haha!

Var väldigt lite folk på gymmet, trodde det skulle vara knökfullt med tanke på att det är sportlov här nu. wpf_gym

Funderade på om jag ska träna på fredag också, på gymmet alltså, eller om jag ska köra hemma. Hmm… Tänkte försöka träna varannan dag istället för tisdag, torsdag, lördag och söndag. Verkar som om kroppen klarar av det 🙂

Om två veckor har jag kortsemester. Fyra dagar i stugan för att åka skidor, äta gott, dricka vin, ta det lugnt och sen hälsa på gammelfaster.

Vad pysslar ni med?

Kommentarer till: "Dagvill" (2)

  1. Det krävs inte mycket avsteg från vanliga rutinen för att man helt ska tappa kollen på dagarna. Härligt med minisemester, låter ljuvligt med stuga och vin och avkoppling!

Kommentera

