Slumpmässigt

Ibland händer det att den youtube-mix-spellista tar sig friheter och spurtar iväg åt ett håll jag inte riktigt räknat med. Jag har en Five Finger Death Punch-lista som tyvärr blandar inte märklig rap/hiphop ibland, då får jag ”spola”. Igår blev jag så trött på den listan att jag letade upp Dimmu Borgir och tryckte på play.

Idag har listan kommit så här långt –

Zombie. Mycket passande. Tog ingen sömntablett igår eftersom jag var så galet trött att jag inte trodde jag skulle behöva nån tablett….

Mmm, note to self –

Det spelar ingen roll om jag tar tablett eller inte, jag vaknar ändå 1-2 gånger under natten.

Värdelöst ju.

Jag är så trött på att vara trött. Jag är gråtfärdig för att jag inte får sova ordentligt. Jag är så less på att sömnbristen gör att min hårda träning knappt ens syns (muskler? Vart då? Jag tar över 40 kilo i marklyft, 55 kilo i benpress men syns det? Näe. Skit!)

Nåja. Ska jobba 6 dagar till sen blir det lite långledigt och sen jobbar jag tre dagar och så har jag påskledigt. Möjligt att jag får sova då?

Hur har ni det? Här skiner solen och snart är det lunch 😀

Kommentarer till: "Slumpmässigt" (2)

  1. Haha aa något sånt, eller så blir suget för stort redan när hon börjar skolan om två år haha.. jag vill säga att jag är klar men suget finns hela tiden kvar 😛

    Usch så jobbigt, hoppas det vänder snart så du får sova ordentligt!! Sömn gör så mycket 😦

    • Haha! Du får börja bearbeta mannen redan nu då kanske? 😛

      Ja, jag älskar ju att sova! Förut sov jag mellan 7-8 timmar, ostört, och vaknade pigg, så det är rena pinan det här! 😦

Kommentera

