Vinst med fusk

Jo. Liten seger eftersom jag fick sova hela natten, men då hade jag tagit två glas vin i och för sig. Sen har jag varit seg hela dagen? Supertrött alltså.

Åkte iväg och handlade, lagade mat(lådor) och kollade Tinder. Svajpar vänster typ hela tiden (vänster = Nope!) Herregud… Igår, ungefär två timmar och bara två högersvajpar senare, tänkte jag att ”Vad fan håller jag på med?! Jag vill ju inte! Jag vill ju vara själv!” 😀

Jaja, jag ger det en vecka. Visserligen har jag fått två matchningar redan men jag vet inte riktigt hur det här funkar haha! Sen blir man ju inte mer lugnad av att följa Tinder Nightmares på Instagram haha!

Har ju den här bilden i mobilen i och för sig, just in case liksom…

blocked

Sen hade jag brorsan och svägerskan här på middag, älskar’t!

Vad har ni pysslat med?

Kommentarer till: "Vinst med fusk" (5)

  1. Nemos matte sa:

    Bilden… wahahahaha! 😄 (Dricker vin och är ovanligt lättroad, men alltså… ha ha ha!)

    Håller tummarna för att du får till sovandet till slut! Och lycka till med Tinder! 🙂

    • Minioner alltså, mycket behändiga bilder det där haha!

      Tackar så hjärtligt! Mmm, ska försöka övertyga mig själv om det där med Tinder är en bra idé 🙂

  2. Med risk för att låta heeeeelt frånkopplad från allt vad nyheter och popkultur heter… Vad är Tinder? Någon sorts dateingapp?

  3. Jag också, eller kanske mer att vi kan komma iväg till Sverige någon vecka snart 🙂

    Haha jag var tvungen att klicka in på tinder nightmares och kolla, jag vet inte ens riktigt vad tinder är men alltså oj vad folk skriver haha :O

Kommentera

