Semester

Jao, här har det inte skrivits mycket på sistone. Jag vet.

Men alltså, jag vet inte vad som hände riktigt faktiskt, det bara blev så. 🙂

I alla fall, det här har jag sysslat med –

wpf_7273 wpf_7279 wpf_165553

Skidåkning, promenader med hunden, god mat, skratt och en förkylning på köpet. 🙂

Vaknade med halsont i går morse. Otrevligt och väldigt olägligt, som vanligt.

Var hos doktorn i dag. Fick tid hos psykologen om två veckor. Inte säkert att jag får fortsätta sen, jag ska bara dit för en utvärdering och läkaren sa att mina problem inte var så allvarliga.

Jag var väl inte helt överens med henne där. Mina sömnproblem ger mig problem på jobbet. Och i mitt vardagliga liv. Jag har inte sovit ordentligt sen oktober och jag blir på riktigt galen snart…!

Nåja, nu ska jag ta min tredje dos Alvedonbrus som jag använder för att svälja ner Iprenen med haha!

Sen ska jag läsa ikapp alla bloggar, jädras vad det händer grejer när man inte är uppkopplad på några dagar!

Kommentarer till: "Semester" (8)

  1. Det ser ofantligt mysigt ut!!!

    Jag hoppas verkligen de kan hjälpa dig så du får sova. Jag vet för väl hur man mår på sömnbrist…

    Kram

  2. ullebengtsson sa:

    Hoppas förkylningen håller sig i schack!

  3. Men att inte ha kunnat sova på nästan ett halvår ÄR ju allvarligt! Hoppas det blir bättre på något vis, både med sömn och förkylning!

    • Ja, jag håller tummarna för det. Kanske ska överdriva lite så jag får gå flera gånger hos psykologen.
      Just nu önskar jag förkylningen all världens väg för jag hoppas kunna ta med mig svägerskan till en hinderbana i påsk där vi kan träna. Verkar superkul! Eller bara jag inte har ont i halsen så kan jag ju klänga lite i hinderbanan haha!

  4. Nemos matte sa:

    Låter som om du har haft det bra och ibland finns det viktigare saker att göra än att blogga… 😉

    Håller med ovanstående, att inte kunna sova ordentligt på flera månader ÄR allvarligt och kan väl leda till diverse andra åkommor! Kanske det inte är nån dum idé att överdriva lite…

    • Ja, jag bara slappade och hade det bra haha! 😀

      Ska göra det, måste ju få hjälp! Det funkar ju liksom inte längre snart. Vill inget annat än sova en hel natt.

Kommentera

