Håller tummarna!

Ja. Jag drog ju naturligtvis iväg på träning med svägerskan trots att jag hostar, men jag kände mig pigg om än lika stark som en bebis haha!

Vad vi gjorde? Körde hinderbana! 😀

Men fy sablarns vad kul vi hade! Och vad ONT jag har i mina armar! Men men, det lär vara värre imorgon haha!

Sen var vi till mamma för påskmiddag, bra dag helt enkelt. Mycket bra dag. Nu håller jag bara tummarna för att jag inte åker på bakslag, kan ni också  hålla är ni snälla? Tack på förhand! 🙂

strongminion

Litet tips bara 😉

 

Kommentarer till: "Håller tummarna!" (4)

  1. Låter ju hur kul som helst! Klart jag håller alla tummar 👍🖖

  2. Nemos matte sa:

    Håller krampaktigt!! 🙂

    Förstår att det var kul, även om jag aldrig skulle våga testa själv… 😉

Kommentera

