Första april ja

Nej, jag har inte blivit lurad av någon annan än Moder Natur idag haha! Nollgradigt när jag steg upp, uppehåll när jag åkte till jobbet och precis när jag slagit ner röven i skrivbordsstolen så föll det stoooora snöflingor från skyn. En timme senare skiner solen haha!

Egentligen hade jag tänkt skriva ett lätt lyriskt inlägg om min nya skönhetsrutin men eftersom det är första april så låter jag bli. Det får bli imorgon istället 🙂

Idag är ju enda dagen på hela året som folk faktiskt är källkritiska… borde vara första april varje dag tycker jag. Eller ja, folk borde åtminstone inte vara så jävla naiva och tro att allt som står på nätet är sant. Tror det är 50/50 faktiskt, sanning och lögn. Eller ja, det kanske beror på vilka sidor man surfar på? Och att jag är en aning cynisk haha!

Är på ganska dåligt humör eftersom jag måste leka personlig assistent åt en kollega som tydligen inte kan använda insidan av sin skalle och faktiskt tänka själv. Och då sov jag ändå rätt bra inatt, tro’t eller ej! Vaknade visserligen som vanligt men var nog vaken kortare tid än vanligt eller nåt, för jag är inte så där förlamande trött som jag brukar vara vid den här tiden.

Nu har jag ätit lunch, druckit kaffe och ätit en tårtbit, tagit en Onico-snus och gått en liten promenad i solen (!) så nu är jag på lite bättre humör. 😀

Ha en fantastisk dag!

Its-Friday-MEME-and-LOL

Kommentarer till: "Första april ja" (4)

  1. Jag tycker att det trots allt låter som en rätt bra fredag ☀️

    Vi har jobbat på att kurera oss från diverse förkylningar och har kanske mest tittat ut på solen inifrån 😂 Men nu tänkte jag ta en kopp kaffe på balkongen, insvept i hundra lager filtar. Men solen strålar!

    Hoppas dagen slutar riktigt soligt för dig!
    Kram

    • Jepp, den blev himla bra i slutänden, det liksom bara flöt på 🙂

      Hoppas kaffekoppen smakade finemang och att det kryas på i familjen! ❤

      Den ser ut att sluta alldeles förträffligt, det är ju första april och allt! 😉 Tog två såna där "på-nätet-test" och båda sa samma sak, att jag är mer än redo för det jag skrev i mejlet till dig hehe! 😉 😀

      Kram!

Kommentera

