Statistiknörden

Ja, jag älskar ju som bekant statistik och igår fick jag hem min Fitbit HR! 😀

Det jag var mest nyfiken på var sömndelen, men jag vette fasen om jag gjorde rätt eller om den bara gissade lite? Är helt hundra på att jag vaknade tre gånger i natt, vet att jag vid två tillfällen tittade på klockan, 23.20 och 04.10 men den lilla fitbitten har inte registrerat det?

wpf_fitbitsleep

04.58 borde den även registrera att jag är vaken, inte ”restless”… (Lyckades ändra inställningarna till Sensitive Mode vilket rekommenderas om man då som jag, har sömnstörningar)
Är vansinnigt trött och är överlycklig att helgen närmar sig med stormsteg!

Pulsen var rolig att se, inte under natten dårå men…

wpf_fitbitheart

Haha! Just nu ligger min puls på 58, vet inte om det är normalt men det verkar bra i alla fall. Jag klarar ju av att sitta och skriva i alla fall haha!

Ja. Jag älskar den här lilla grejen på handleden! En annan grej jag upptäckt att jag uppskattar – Klockan!

Trodde inte jag saknat den så mycket faktiskt, men sjukt mycket simplare att titta på handleden än att hala upp mobilen 🙂

Har ni något sånt där aktivitetsarmband eller en app eller nåt?

Kommentarer till: "Statistiknörden" (2)

  1. Jag har ett aktivitetsarmband men det verkar inte fungera helt när jag går omkring med armarna stila, som när jag bär sonen eller knuffar vagnen. Så RunKeeper it is!

    • Hittade en annan inställning för sömn, ”sensitive”, som man ska använda om man har sömnproblem så den var igång inatt och nu såg det mycket ”bättre” ut även om den visade att jag bara fick ca 5 timmars sömn. Stämmer ganska bra, minns att jag kollade på klockan två gånger i alla fall.
      Jag kör Endomondo för träning och promenader, älskar den (också)! 😀

Kommentera

