Näe, sömnen är det fortfarande illa med men igår klarade jag i alla fall av ett styrkepass på 36 minuter, wohooo! 🙂

Idag har jag inte gjort ett skvatt, sov dåligt och har grym träningsvärk i låren.

Imorgon ska jag köra hinderbana med svägerskan igen!

Lyckades ju ställa in min Fitbit på ”känslig” när det gäller sömnregistreringen och den stämmer faktiskt riktigt bra. Enligt den har jag har sovit oroligt i sammanlagt 126 minuter under 15 tillfällen och fått 6 timmar och 26 minuters ordentlig sömn trots att jag la mig halv tolv och gick upp halv nio…

Drömde väldigt intensivt, jag var tvungen att skynda mig, benen bar knappt och av någon anledning hade jag inga byxor på mig? 😯 Weird.

Ska se om jag får några bilder från hinderbanan imorgon eller om jag mest fokuserar på att hålla mig ovanför marken utan att slå ihjäl mig haha!

Hittade förresten en klubba i skafferiet när jag var på jakt efter godis, yeay! Upptäckte sen att det där med socker, eller godis rättare sagt, det borde jag sluta med. Fick nämligen väldans ont i magen efteråt :/

Nåja, den fick vara modell en stund. Och efter några varv i Photoshop så ser den ut så här –

_144824

Vad pysslar ni med då?

Kommentarer till: "Ett steg i rätt riktning" (2)

  1. Hmmm imorse tog jag lokala bussen upp till alperna, sen blev jag jagad av beduiner i öknen…

    Så jäkla pissigt att det inte släpper för dig! Upplevde du att du fick nån bra hjälp hos psykologen?

    Jag ligger i sängen och tänkte försöka somna. Är rätt trött så jag gäspar och gäspar så tårarna rinner 😉 undrar varför det funkar så?! Ser ju fasen knappt vad jag läser, haha.

    Kram

    • Haha! Ja, jag var helnäck undertill, minns att jag liksom försökte springa på blytunga ben och samtidigt dra ner min t-shirt så inte folk såg mina allra mest privata delar…

      Nja, jag vet inte än. Vi börjar med sömndagbok och att jag ska läsa den där boken. Ska träffa henne igen om ett par veckor. Hoppas innerligt det fungerar. Snart! Blir galen snart nämligen.

      Haha! Ja, varför är det så? Jag får samma när jag är så där trött. Gäspar och tårarna rinner haha! Mysko!

      Kram!

Kommentera

