Några dagens

Ja, jag har inte så mycket energi kvar så det blir en lista. 🙂

Saker jag gjort idag, i kronologisk ordning 😉

  • Ätit en lätt frukost
  • Tränat på gymmet en dryg halvtimme
  • Jobbat hemifrån
  • Ätit en till frukost
  • Gjort massor av bra, fackliga, saker (känner mig på riktigt som en jävla hjälte haha!)
  • Gått skogspromenad med hunden
  • Ätit lunch
  • Jobbat lite till som hjälte
  • Lyssnat på Doktorn poddcast
  • Gått promenad igen
  • Tränat hemma i 45 minuter
  • Lagat galet god middag
  • Slängt in  tvätt i tvättmaskinerna i tvättstugan

Och så en promenad till och så där… Just det! Tog ett glas vin också. Nu ska jag ut och ta tvätten, sen ska jag surfa lite och så är det sängen som gäller. 🙂

Vad har ni pysslat med då?

Kommentarer till: "Några dagens" (3)

  1. Skriver logg-,dag-dreambok pga orsak och just listor är något kommer ofta under bläcket bara för att kolla man är vaken haha! Nej inte så men en ….lång tankepaus för minnet tog väg nån annanstans….Det är en bekräftelse på att jag gör nånting och vad typ.
    En lista alltså: En afskrift.
    Klev upp 06:00
    Sovit oroligt, tung i huvudet,vaknat mycket
    Åt upp sista av kycklinggrytan (frukost)
    2 muggar thé
    4 dl kylskåpskallt vatten med citron i

    Bort med sängkläder
    Ut med täcke och kudde på vädring
    Vädrar
    Lade korngryn (2 dl) i blöt) -Jämtlandsbullar
    1 fe tablett

    Skurade Wc
    Diskade gjutjärngrytan -Bikarbonat,hettvatten,
    på varm spisplatta för att torka ordentligt och inte rosta,torka med lite rapsolja
    Bytte handdukar i badrummet

    Städat-ur och sorterat 2 garderober i farstun
    Ca 2 kassar plastflaskor – den romska tjejen vid butiken ska få kvittot

    Bar ner skogssäckarna och bag +hinkar till förrådet
    Tog ner två av ljungarna
    Sköljde ur ljungkrukorna

    sorterade kläder, kastade
    folk ringde
    käka lunch pölsa ,gjorde i går
    folk ringer

    Så långt …skulle gått ut

  2. Smart att skriva ihop en lista istället när energin är låg 🙂
    Än sålänge har vi inte gjort något här hemma, kidsen sitter framför tv och jag slog mig ner här haha..

    Alisha blev helt till sig av din kommentar haha 😛

Kommentera

